ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ε.Ρ.Τ.3 ΚΑΙ ΚΕ.Μ.Ε.Σ.


ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΒΑΚΟΥΡΑ

 

Το τελευταίο τανγκό στο Παρίσι

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΖΕΥΓΑΡΙΑ

 1/10/18  ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ (HUSBANDS AND WIVES) του Γούντι Άλεν, με τον ίδιο και τη Μία Φάροου,  ΗΠΑ, 1992, έγχρωμη, 108’,  Υποψηφιότητες για Όσκαρ σεναρίου και B’ γυναικείου ρόλου

8/10/18 ΤΣΑΪ ΣΤΗ ΣΑΧΑΡΑ (ΤΗΕ SHELTERING SKY) του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, με τους Ντέμπρα Γουίνγκερ και Τζον Μάλκοβιτς,  Βρετανία, 1990, έγχρωμη, 138’,  Χρυσή Σφαίρα Τραγουδιού και BAFTA Φωτογραφίας

15/10/18 Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ (LAVVENTURA) του Μικελάντζελο Αντονιόνι, με τους Γκαμπριέλε Φερτσέτι και Μόνικα Βίτι, Ιταλία, 1960, ασπρόμαυρη, 143’, Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ Καννών

22/10/18 Θ’ ΑΝΤΑΜΩΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΞΕΝΟΙ (STRANGERS WHEN  WE MEET) με τους Κερκ Ντάγκλας και Κιμ Νόβακ, ΗΠΑ, 1960, έγχρωμη, 117’,

29/10/18 ΧΩΡΙΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ (SEPARATE TABLES) του Ντέλμπερτ Μαν, με τους Ντέιβιντ Νίβεν και Ντέμπορα Κερ, ΗΠΑ, 1958, ασπρόμαυρη, 100’,  Όσκαρ Α’ ανδρικού και Α’ γυναικείου ρόλου

5/11/18 Η ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ (GIULIETTA  DEGLI SPIRITI) του Φεντερίκο Φελίνι, με τους Τζουλιέτα Μασίνα και Σάντρα Μίλο,  Ιταλία, 1965, έγχρωμη, 137’,  Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ξένης Ταινίας

12/11/18  Η ΧΩΡΙΑΤΟΠΟΥΛΑ (THE COUNTRY GIRL) του Τζορτζ Σίτον, με τους Γκρέις Κέλι και Μπινγκ Κρόσμπι,  ΗΠΑ, 1954, ασπρόμαυρη, 104’,  Όσκαρ σεναρίου και Α’ γυναικείου ρόλου

19/11/18 ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ (CET OBSCUR OBJET DU DESIR) του Λουίς Μπουνιουέλ, με τους Φερνάντο Ρέι και Καρόλ Μπουκέ,  Γαλλία, 1977, έγχρωμη, 103’,  Υποψηφιότητες για Όσκαρ σεναρίου και Καλύτερης Ξένης ταινίας

26/11/18 ΕΝΟΧΟΣ ΕΡΩΤΑΣ (CRONACA DI UN AMORE) του Μικελάντζελο Αντονιόνι, με τους Λουτσία Μποζέ και Μάσιμο Τζιρότι,  Ιταλία, 1950, ασπρόμαυρη, 98’

3/12/18 ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΑΝΓΚΟ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ (LAST TANGO IN PARIS) του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, με τους Μάρλον Μπράντο και Μαρία Σνάιντερ,  Ιταλία, 1972, έγχρωμη, 129’,  Υποψηφιότητες για Όσκαρ σκηνοθεσίας και Α’ ανδρικού ρόλου

10/12/18 ΠΙΚΝΙΚ (PICNICK) του Τζόσουα Λόγκαν, με τους Γουίλιαμ Χόλντεν και Κιμ Νόβακ,  ΗΠΑ, 1956, έγχρωμη, 115’, Όσκαρ μοντάζ και καλλιτεχνικής διεύθυνσης

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΓΕΛΙΟ

 17/12/18  ΧΑΡΕΜΙ ΓΙΑ ΔΥΟ (WHATS NEW PUSSYCAT?) του Κλάιβ Ντόνερ, με τους Πίτερ Ο’ Τουλ και Πίτερ Σέλερς,  ΗΠΑ, 1965, έγχρωμη, 108’, Υποψηφιότητα για Όσκαρ μουσικής

28/12/18 ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ (SUNDAY  IN NEW YORK) του Πίτερ Τιούκσμπουρι, με τους Τζέιν Φόντα και Ροντ Τέιλορ,  ΗΠΑ, 1963, 105’,  Υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα Τραγουδιού

3/1/19 Η ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ (THE APARTMENT) του Μπίλι Γουάιλντερ, με τους Τζακ Λέμον και Σίρλεϊ ΜακΛέιν,  ΗΠΑ, 1960, ασπρόμαυρη, 125’,  Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας και Σεναρίου

7/1/19  ΦΙΛΗΣΕ ΜΕ, ΚΟΥΤΕ (KISS ME STUPID) του Μπίλι Γουάιλντερ, με τους Ντιν Μάρτιν και Κιμ Νόβακ,  ΗΠΑ, 1964, έγχρωμη, 125’

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΣΤΟΝ ΙΛΙΓΓΟ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ

 14/1/19 ΜΠΛΟΟΥ ΑΠ (BLOW UP) του Μικελάντζελο Αντονιόνι, με τους Ντέιβιντ Χέμινγκς και Βανέσα Ρεντγκρέιβ,  ΗΠΑ, 1966, έγχρωμη, 111’,  Υποψηφιότητες για Όσκαρ Σκηνοθεσίας και Σεναρίου

21/1/19 ΤΡΙΣΤΑΝΑ (TRISTANA) του Λουίς Μπουνιουέλ, με τους Κατρίν Ντενέβ και Φερνάντο Ρέι,  Γαλλία, 1970, έγχρωμη, 109’,  Υποψηφιότητα για Όσκαρ Ξένης Ταινίας

28/1/19 ΕΚΒΟΥΣ (EQUUS) του Σίντνεϊ Λουμέτ, με τους Ρίτσαρντ Μπάρτον και Πίτερ Φερθ,  Βρετανία, 1977, έγχρωμη,  Υποψηφιότητες για Όσκαρ Σεναρίου, Α’ και Β’ ανδρικού ρόλου

4/2/19 Η ΚΡΥΦΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΖΟΥΑΖΙΑΣ (LE CHARME DISCRET DE LA BOURGEOISIE) του Λουίς Μπουνιουέλ, με τους Φερνάντο Ρέι και Ντελφίν Σερέγκ,  Γαλλία, 1972, έγχρωμη, 102’, Όσκαρ Ξένης Ταινίας

11/2/19  ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ ΡΟΖΜΑΡΙ (ROSEMARY΄S BABY) του Ρόμαν Πολάνσκι, με τους Μία Φάροου και Τζον Κασσαβέτη,  ΗΠΑ, 1968, έγχρωμη, 137’, Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Β’ γυναικείου ρόλου

18/2/19 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: ΡΕΠΟΡΤΕΡ (PROFESSIONE: REPORTER) του Μικελάντζελο Αντονιόνι, με τους Τζακ Νίκολσον και Μαρία Σνάιντερ,  Ιταλία, 1965, έγχρωμη, 126’,

25/2/19 ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΦΥΓΗΣ (RUNAWAY TRAIN) του Αντρέι Κοντσαλόφσκι, με τους Γιόν Βόιτ και Έρικ Ρόμπερτς,  ΗΠΑ, 1985, έγχρωμη, 111’,  Υποψηφιότητες για Όσκαρ Α’ και Β’ ανδρικού ρόλου

4/3/19 ΟΤΑΝ ΞΕΣΠΑΣΕ Η ΒΙΑ (DELIVERANCE) του Τζον Μπούρμαν, με τους Γιόν Βόιτ και Μπαρτ Ρέινολντς,  ΗΠΑ, 1972, έγχρωμη, 109’,  Υποψηφιότητες για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας και Μοντάζ

11/3/19 ΑΜΑΡΚΟΡΝΤ (AMARCORD) του Φεντερίκο Φελίνι, με τους Μαγκαλί Νοέλ και Μπρούνο Ζάνιν,  Ιταλία, 1973, έγχρωμη, 123’, Όσκαρ Ξένης Ταινίας

18/3/19 ΟΙ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ (THE MISFITS) του Τζον Χιούστον, με τους Κλαρκ Γκέιμπλ και Μέριλιν Μονρόε,  ΗΠΑ, 1961, ασπρόμαυρη, 125’

26/3/19 ΕΠΤΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΧΑΡΙ (NIGHT MOVES) του Άρθουρ Πεν, με τους Τζιν Χάκμαν και Τζένιφερ Γουόρεν,  ΗΠΑ, 1975, έγχρωμη, 100’,  Υποψηφιότητα για BAFTA Α’ ανδρικού ρόλου

1/4/19  IBET, TO ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ (EN CAS DE MALHEUR) του Κλοντ Οτάν-Λαρά, με τους Ζαν Γκαμπέν και Μπριζίτ Μπαρντό, Γαλλία, 1958, ασπρόμαυρη, 105’

8/4/19 ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ (LES GRANDES BRULEES) του Ζαν Σαπό, με τους Σιμόν Σινιορέ και Αλέν Ντελόν,  Γαλλία, 1973, έγχρωμη, 95’

15/4/19 OI ΚΛΕΦΤΕΣ (THE GRIFTERS) του Στίβεν Φρίαρς, με τους Αντζέλικα Χιούστον και Τζον Κιούζακ,  ΗΠΑ, 1990, έγχρωμη, 110’,  Υποψηφιότητες για Όσκαρ Σκηνοθεσίας, Σεναρίου και Α’ γυναικείου ρόλου

22/4/19 ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ (SHIP OF FOOLS) του Στάνλεϊ Κρέιμερ, με τους Βίβιαν Λι και Σιμόν Σινιορέ,  ΗΠΑ, 1965, ασπρόμαυρη, 149’, Όσκαρ Φωτογραφίας και Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης

30/4/19 H ΚΙΤΡΙΝΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (LA VEUVE COUDERC) του Πιέρ Γκρανιέ-Ντεφέρ, με τους Σιμόν Σινιορέ και Αλέν Ντελόν, Γαλλία, 1971, έγχρωμη, 92’

6/5/19 H ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ (VIE PRIVEE) του Λουί Μαλ, με τους Μπριζίτ Μπαρντό και Μαρτσέλο Μαστρογιάνι,  Γαλλία, 1962, έγχρωμη, 103’

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΜΕΙΔΙΑΜΑΤΑ

 13/5/19 PLAYTIME του Ζακ Τατί, με τον ίδιο και την Μπάρμπαρα Ντενέκ,  Γαλλία, 1967, έγχρωμη, 115’,  Ασημένιο Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Μόσχας

20/5/19  ΓΙΟ-ΓΙΟ (YOYO) του Πιέρ Ετέξ, με τον ίδιο και την Κλοντίν Οζέρ,  Γαλλία, 1965, έγχρωμη, 92’

27/5/19  ΔΥΟ ΕΥΘΥΜΟΙ ΓΛΕΝΤΖΕΔΕΣ (THE MAGIC CHRISTIAN) του Τζόζεφ ΜακΓκραθ, με τους Πίτερ Σέλερς και Ρίνγκο Σταρ,  Βρετανία, 1969, έγχρωμη, 92’

Advertisements

One thought on “ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ε.Ρ.Τ.3 ΚΑΙ ΚΕ.Μ.Ε.Σ.

  1. Ο/Η Αντώνης Μ. Σοφικίτης λέει:

    Χαίρομαι που το χειμερινό πρόγραμμα δικαιώνει την παράδοση πλουραλισμού & πρωτοτυπίας της λέσχης. Εύχομαι ταχεία αφύπνιση των κινηματογραφικών αισθήσεων και παραισθήσεων σε νέα και παλαιότερα μέλη.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s