ΔΕΚΑ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟΝ «ΜΕΓΑΛΟ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗ»


1.Γιατί πρόκειται για μια από τις πιο αταξινόμητες και άγνωστες ταινίες του Μελβίλ.

2.Γιατί ο Μελβίλ ξεκινάει από ένα ατμοσφαιρικό μυθιστόρημα του Ζορζ Σιμενόν και καταλήγει σε ένα εξαιρετικό σενάριο που απομειώνει το αστυνομικό στοιχείο.

3.Για τις αναφορές σε Κάφκα, Αντονιόνι και Ρεγκ.

4.Για τα δίπολα πατέρας-γιος, σοφία-ανεμελιά, ωριμότητα-επιπολαιότητα.

5.Για την εξαιρετική εκδοχή του τι σημαίνει ουσιαστικά επικοινωνία, επειδή όταν δε συμβαίνει, παράγονται εχθρικές μορφές κουλτούρας.

6.Γιατί τα σκυθρωπά ντεκόρ, η “πεσμένη” φωτογραφία του Ανρί Ντεκέ και οι φωτισμοί δεν είναι απλά μια αίσθηση ωραιοποίησης αλλά μετατρέπεται σε σημασία.

7,Για την εξαιρετική άποψη του τι σημαίνει εξέλιξη και πόσο δύσκολα γεννιέται.

8.Γιατί για να νιώσουμε καλύτερα το νόημα της ταινίας, πρέπει να ειδωθεί σε σχέση με τον μοραλίστα Ρομέρ και τον υπαρξιακό φιλόσοφο Καμί.

9.Γιατί η ταινίας πρέπει να ειδωθεί και με τις δύσκολες ασπρόμαυρες ταινίες του Μελβίλ Ο εφημέριος και Η σιωπή της θάλασσας, αλλά και τη Μεγάλη στρατιά των αφανών ηρώων.

10.Γιατί η ταινία, σύμφωνα με το αίτημα του σύγχρονου σινεμά, ξεφεύγει από την ταξινόμηση και είναι ταυτόχρονα μια κοσμοπολίτικη περιπέτεια, ένα φιλμ νουάρ και μια αστυνομική ταινία.

 

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s