ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΡΤ-3 ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΕΜΕΣ


  AΦΙΕΡΩΜΑ: Η ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 21.00 ΣΤΟ ΒΑΚΟΥΡΑ 1 (Ιωάννου Μιχαήλ 8, τηλ. 2310233665)

26/9  ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ  (STRAW DOGS)  του Σαμ Πέκινπα, με τους Ντάστιν Χόφμαν και Σούζαν Τζορτζ,  ΗΠΑ, 1971, έγχρωμη, 113′,  Υποψηφιότητα για Όσκαρ Μουσικής

3/10  Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΑΡΚΑΣ  (ΒΑD TIMING)  του Νίκολας Ρεγκ, με τους Αρτ Καρφάνγκελ και Τερέζα Ράσελ,  Βρετανία, 1980, έγχρωμη, 123′%ce%b1%cf%86%ce%b9%cf%83%ce%b1-%ce%b7-%ce%b4%cf%8d%ce%bd%ce%b1%ce%bc%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%83%ce%ac%cf%81%ce%ba%ce%b1%cf%8210/10  ΒΑDLANDS  του Τέρενς Μάλικ,  με τους Μάρτιν Σιν και Σίσι Σπέισεκ,  ΗΠΑ, 1973, έγχρωμη, 94′,  Χρυσό Κοχύλι στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν

17/10  Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ  (KLUTE)  του Άλαν Πάκουλα, με τους Τζέιν Φόντα και Ντόναλντ Σάδερλαντ,  ΗΠΑ, 1971. έγχρωμη, 114′,  Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ά γυναικείου ρόλου%ce%b7-%ce%b5%ce%be%ce%b1%cf%86%ce%b1%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%b7-afisa24/10  ΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΚΤΟΥ  (VAGHE STELLE DELL’ORSA) του Λουκίνο Βισκόντι, με τους Κλαούντια Καρντινάλε και Ζαν Σορέλ,  Ιταλία, 1965, ασπρόμαυρη, 105′,  Xρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ Βενετίας

31/10  HTAN ΔΥΟ ΦΥΓΑΔΕΣ  (GETAWAY)  του Σαμ Πέκινπα, με τους Στιβ ΜακΚουίν και Άλι ΜακΓκρό,  ΗΠΑ, 1972, έγχρωμη, 122′,  Υποψηφιότητα για Όσκαρ Μουσικής

7/11  ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ  (WRΙΤΤΕΝ ΟΝ THE WIND)  του Ντάγκλας Σερκ, με τους Ροκ Χάτσον και Λορίν Μπακόλ,  ΗΠΑ, 1956, έγχρωμη, 99′,  Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου

14/11  Ο ΜΠΑΤΣΟΣ  (UN FLIC)  του Ζαν Πιέρ Μελβίλ, με τους Αλαίν Ντελόν και Κατρίν Ντενέβ,  Γαλλία, 1972, έγχρωμη, 98′

21/11  ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ  (ΤΗΙS PROPERTY IS CONDEMNED)  του Σίντνεϊ Πόλακ, με τους Νάταλι Γουντ και Ρόμπερτ Ρέντφορντ,  ΗΠΑ, 1966, έγχρωμη, 110′,  Υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα Ά γυναικείου ρόλου

28/11  ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ  (OBSESSION)  του Μπράιαν Ντε Πάλμα, με τους Κλιφ Ρόμπερτσον και Ζενεβιέβ Μπιζόλντ,  ΗΠΑ, 1976, έγχρωμη, 98′,  Υποψηφιότητα για Όσκαρ Μουσικής

5/12  ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ  (ΝΙGHTFALL)  του Ζακ Τουρνέρ, με τους Άλντο Ρέι και Αν Μπάνκροφτ,  ΗΠΑ, 1956, ασπρόμαυρη, 78′

12/12  ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ  (ΤΗΕ ΚΙLLERS)  του Ντον Ζίγκελ, με τους Λι Μάρβιν και Άντζι Ντίκινσον,  ΗΠΑ, 1964, έγχρωμη, 93′,  ΒΑFTA Kαλύτερου Ηθοποιού

19/12  Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΝΑΥΤΗΣ  (ΤRAVOLTI DA UN INSOLITO DESTINO)  της Λίνα Βερτμίλερ, με τους Τζιανκάρλο Τζανίνι και Μαριάντζελα Μελάτο,  Ιταλία, 1974, έγχρωμη, 116′,  David di Donatello Kαλύτερης Μουσικής

27/12  ΔΙΑΖΥΓΙΟ Α ΛΑ ΙΤΑΛΙΚΑ  (DIVORZIO ALL’ITALIANA)  του Πιέτρο Τζέρμι, με τους Μαρτσέλο Μαστρογιάννι και Ντανιέλα Ρόκα,  Ιταλία, 1961, ασπρόμαυρη, 105′,  Όσκαρ Σεναρίου

2/1  ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ  (DON’T LOOK NOW)  του Νίκολας Ρεγκ, με τους Τζούλι Κρίστι και Ντόναλντ Σάδερλαντ,  Βρετανία, 1973, έγχρωμη, 110′,  Υποψηφιότητα για ΒΑFTA Φωτογραφίας

9/1  O ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟΥ  (ΒLOOW OUT)  του Μπράιαν Ντε Πάλμα, με τους τους Τζον Τραβόλτα και Νάνσι Άλεν,  ΗΠΑ, 1981, έγχρωμη, 107′

16/1  ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΛΑΣΗ  (DEAD RECKONING)  του Τζον Κρόμγουελ, με τους Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ και Λίζαμπεθ Σκοτ,  ΗΠΑ, 1947, ασπρόμαυρη, 100′

23/1  Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΡΗΞΗ  (LΑ ΒΟΝΝΕ ANNEE)  του Κλοντ Λελούς, με τους Λίνο Βεντούρα και Φρανσουάζ Φαμπιάν,  Γαλλία, 1973, έγχρωμη, 90′,  Βραβεία Ά ανδρικού και Ά γυναικείου ρόλου στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν

30/1  ΕΞΑΨΗ  (ΒΟDY HEAT)  του Λόρενς Κάσνταν, με τους Γουίλιαμ Χαρτ και Κάθλιν Τέρνερ,  ΗΠΑ, 1981, έγχρωμη, 113′,  Υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα Πρωτοεμφανιζόμενης Ηθοποιού

6/2  Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ  (CUL-DE-SAC)  του Ρόμαν Πολάνσκι, με τους Ντόναλντ Πλέζανς και Φρανσουάζ Ντορλεάκ,  Γαλλία, 1966, ασπρόμαυρη, 113′,  Χρυσή Άρκτος στο Φεστιβάλ Βερολίνου

13/2  Ο ΣΚΛΗΡΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΦΕΡΟ  (ΡΟLICE PYTHON 357)  του Αλαίν Κορνό, με τους Ιβ Μοντάν και Σιμόν Σινιορέ,  Γαλλία, 1976, έγχρωμη, 125′,  Σεζάρ Καλύτερου Μοντάζ, Βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού στο Φεστιβάλ της Ταορμίνα

20/2  ΤΕΡΕΖΑ ΡΑΚΕΝ  (ΤΗΕRESE RAQUIN)  του Μαρσέλ Καρνέ, με τους Σιμόν Σινιορέ και Ραφ Βαλόνε,  Γαλλία, 1953, ασπρόμαυρη, 102′

27/2  Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΦΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ & ΤΑ ΛΥΤΡΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ (SEVEN MEN FROM NOW & THE TALL T)  του Μπαντ Μπέτιτσερ, με τον Ράντολφ Σκοτ,  ΗΠΑ, 1956, έγχρωμες, 148′

6/3  ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ  (ΟUT OF THE PAST)  του Ζακ Τουρνέρ, με τους Ρόμπερτ Μίτσαμ και Τζέιν Γκριρ,  ΗΠΑ, 1947, ασπρόμαυρη, 97′

13/3  ΜΥΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑΚΟΥΖΑ  (ΤΗΕ ΥΑΚUZA)  του Σίντνεϊ Πόλακ, με τον Ρόμπερτ Μίτσαμ,  ΗΠΑ, 1957, έγχρωμη, 123′

20/3  ΧΑΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ  (ΤΗΕ LOST WEEKEND)  του Μπίλι Γουάιλντερ, με τους Ρέι Μίλαντ και Τζέιν Γουάιμαν,  ΗΠΑ, 1945, ασπρόμαυρη, 101′,  Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Σεναρίου και Ά ανδρικού ρόλου

27/3  Η ΝΥΧΤΑ  (LA NOTTE)  του Μικελάντζελο Αντονιόνι,  με τους Μαρτσέλο Μαστρογιάννι και Ζαν Μορό,  Ιταλία, 1961, ασπρόμαυρη, 115′,  Χρυσή Άρκτος στο Φεστιβάλ Βερολίνου

3/4  ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ  (ΤΗΕ ΗΙΤ)  του Στίβεν Φρίαρς, με τον Φρέντι Στιούαρτ,  βρετανία, 1984′, έγχρωμη, 98′,

10/4  ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ  (JEUX INTERDITS)  του Ρενέ Κλεμάν, με τους Ζορζ Πουζουγί και Μπριζίτ Φοσί,  Γαλλία, 1952, ασπρόμαυρη, 86′,  Όσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας

17/4  ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΕ ΜΑΣ  (VENGA A PRENDERE IL CAFFE DA NOI) του Αλμπέρτο Λατουάντα, με τους Ούγκο Τονιάτσι και Φραντσέσκα Ρομάνα Κολούτσι,  Ιταλία, 1970, έγχρωμη, 98′,  Βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού στο Φεστιβάλ του Αβελίνο

24/4  ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Ν’ΑΓΑΠΑΣ  (L’IMPORTANT C’EST D’AIMER) του Αντρέι Ζουλάφσκι, με τους Ρόμι Σνάιντερ και Φάμπιο Τέστι,  Γαλλία, 1975, έγχρωμη, 109′,  Βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού στο Φεστιβάλ της Ταορμίνα

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s