ΥΠΟΓΕΙΟΣ ΕΡΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΗΝ «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ “ΤΡΟΜΟΣ”»


ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΡΤ-3

experiment in terror 1Η Κινηματογραφική Λέσχη των εργαζομένων της ΕΡΤ-3, στα πλαίσια του αφιερώματός της Μεταμοντέρνος Αμερικανικός Τρόμος και τιμώντας τα 100 χρόνια από τη γέννηση του σπουδαίου Αμερικανού ηθοποιού Γκλεν Φορντ, παρουσιάζει τη Δευτέρα 25 Ιουλίου στις 21:00 στο θερινό σινεμά ΑΠΟΛΛΩΝ (Σαρανταπόρου 4, κάθετη στη Βασιλέως Γεωργίου, τηλ. 2310828642) το σπουδαίο θρίλερ του Μπλέικ Έντουαρντς Επιχείρηση “Τρόμος” (ΗΠΑ, 1962, ασπρόμαυρη, 123′). Παίζουν: Γκλεν Φορντ, Λι Ρέμικ, Στέφανι Πάουερς, Ρος Μάρτιν. Όπως πάντα, από τις 21:00 ως τις 21:30 θα υπάρξει μουσικός πρόλογος από γνωστό καλλιτέχνη της πόλης.

Η συνδιοργάνωση και καλλιτεχνική επιμέλεια γίνονται από το ΚΕΜΕΣ. Θα προλογίσει ο Αλέξης Ν. Δερμεντζόγλου, του οποίου έντυπη ανάλυση θα διανεμηθεί στους θεατές, ενώ στο τέλος της προβολής θα ακολουθήσει μακρά συζήτηση με το κοινό.experiment in terror 2Το προς συζήτηση θέμα στο λαϊκό πανεπιστήμιο για τον κινηματογράφο θα είναι: Η μετεξέλιξη του νουάρ σε μεταμοντέρνο κοινωνικό σχόλιο.

Μια τραπεζοϋπάλληλος πιέζεται από έναν άγνωστο που βρίσκεται διαρκώς μπροστά της να υπεξαιρέσει ένα χρηματικό ποσό από την τράπεζα στην οποία εργάζεται..

Η ανάλυση που θα διανεμηθεί είναι η ακόλουθη:

«Όταν επιθυμώ να με αγγίζεις, με αγγίζει ο άλλος,  ο απεχθής,  ο αλλότριος (γυναίκα). Όταν επιθυμώ να με κοιτάξεις το κάνεις αλλά η προτεραιότητα ανήκει  στην οικογένειά σου (άνδρας).

Το ανίερο άγγιγμα και το άλλο που δεν έρχεται, αλλά χάνεται στο δρόμο, το βλέμμα  που σκοπεύει  αλλού, τελικά χαμηλώνει. Συμφωνία του ημιτελούς, ιστορία των ημιτονίων, όπου άγγιγμα και βλέμματα δεν συναντιούνται ποτέ,  παρά μόνον ίσως μετά το τέλος της ταινίας.

Η Επιχείρηση Tρόμος του Μπλέικ Έντουαρντς δεν είναι μόνον μια αβανγκαρντίστικη και αρτίστικη ταινία αλλά ένα σχόλιο πάνω στο ανίερο, στο ντεκαλάζ (α-συμπτωσία) και της αναντιστοιχίας του στυλ, σε μισώ αλλά εσύ μ’ αγγίζεις, μου αρέσεις πολύ αλλά εσύ μ’ αποφεύγεις, σε βλέπω μου το ανταποδίδεις αλλά τελικά κάπου χανόμαστε.

Όταν μιλάμε για σινεμά δεν μπορούμε να τολμάμε κρίσεις χωρίς να νοιώθουμε και χωρίς νά’χουμε δει αυτό το μεγαλούργημα.»

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s