ΔΕΚΑ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ «ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ»


  1. Για τους τρεις εκπληκτικούς ρόλους των Μπάρτον, Βεντούρα, Ρέμικ, που σηματοδοτούν ο καθένας και μια συγκεκριμένη διαδικασία-κατάσταση.
  2. Για τον τύπο του Μπάρτον, ο οποίος παραπέμπει στην ιδια την ανεξέλεγκτη φύση.
  3. Για τον τύπο του Βεντούρα, που είναι ο νόμος και η ιχνηλασία, η έρευνα δια της λογικής.
  4. Για τον τύπο που ενσαρκώνει η Ρέμικ, ο οποίος παραπέμπει στην ψυχαναλυτική διαδικασία.
  5. Για την εξαιρετική καταθλιπτική φωτογραφία στους τόνους καφέ-μπλέ-λευκού.
  6. Για την αριστοτεχνική σκηνοθεσία του Γκολντ, που με αργή αφήγηση και σταθερά μεγάλα πλάνα χτίζει έναν κλιμακούμενο εφιάλτη.
  7. Γιατί ενώ το φιλμ αξιοποιεί τα στερεότυπα των ταινιών επιστημονικής φαντασίας, καταστροφής, και παραψυχολογίας, τα ενοποιει σε ενα εφιαλτικό όραμα, που ειναι πολιτικό και αντεξουσιαστικό.
  8. Γιατί η “φιλοσοφία” αποδεικνύει με τον τρόπο της οτι ούτε η ψυχαναλυτική μέθοδος ουτε η υλιστική έρευνα μπορούν να υπερβούν το ανεξέλεγκτο κάποιων δυνάμεων.
  9. Γιατί το φιλμ εξελίσσεται σε μια πεσιμιστική αλληγορία που αναφέρεται ουσιαστικά στο ανεξέλεγκτο που μπορεί να διαταράξει ανθρώπινες ισορροπίες και υπολογισμούς.
  10. Γιατί η ταινία κατ’ ουσίαν εκφράζει τη μεγάλη απαισιοδοξία του ’70, τη δεκαετία της μεγάλης βίας, αλλά και της πικρίας από τη συντριβή των μεγάλων επαναστατικών οραμάτων.

ΜΕΔΟΥΣΑ afisa

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s